Час роботи КП «Фонд підтримки малих підприємств»:
Щоденно
Надання консультацій з 8.00 до 17.00

 

Фонд підтримки малих підприємств

17 років роботи

Основні напрямки діяльності:

1.Реєстрація, зміни до установчих документів, ліквідація підприємств.
2.Послуги податкового та бухгалтерського обліку.
3.Господарські спори, представництво в суді.
4.Юридичний супровід підприємства.
5.Юридичні послуги при проведенні операцій з нерухомістю.
6.Підбір кадрів.

Ви можете отримати вичерпну інформацію та кваліфіковану послугу спеціалістів, звернувшись до «Фонду підтримки малих підприємств», який знаходиться за адресою: пр.Миру,8 каб.119, або за телефонами:

(068) 070 7337
(099) 544 55 08

І.Реєстрація підприємств всіх форм власності, реєстрація підприємців

  • Юридичний супровід реєстрації, реорганізації (в т.ч. поділ, виділення, поглинання), ліквідація юридичних осіб.
  • Врегулювання корпоративних спорів: виключення учасників ТОВ, спадкування часток у статутному капіталі та виключення померлих учасників.
  • Оформлення змін до установчих документів.
  • Оформлення продажу бізнесу/спадкування.
  • Ліквідація підприємств.
  • Безкоштовні консультації щодо реєстрації підприємств та фізичних осіб-підприємців:

 розробка установчих документів;
 реєстрація у державного реєстратора;
 отримання довідки з ЄДРПОУ;
 отримання печатки;
 реєстрація платником податку;
 оформлення картонки зі зразками підписів (директора) в банк;
 відкриття поточного рахунку;
 реєстрація в пенсійному фонді;
 отримання свідоцтва платника податку;
 додаткові послуги – формування статутного капіталу за рахунок майна.

2.Послуги податкового та бухгалтерського обліку

Фонд підтримки малих підприємств професійно надає послуги з бухгалтерського супроводу юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Фонд веде бухгалтерський облік починаючи з первинної документації та подачі звітності, несе відповідальність за виконану роботу згідно договору і гарантує конфіденційність інформації. Переваги Фонду в тому, що не потрібно тримати штатного бухгалтера, нести відповідні затрати. Ви отримуєте ефективний контроль за роботою бухгалтерії. Спеціалісти Фонду своєчасно подають звіти і здійснюють супровід в контролюючих органах, ведуть кадрову документацію. Ведення бухгалтерії підприємств всіх форм власності.

  • Виявлення в бухгалтерських документах порушень. Рекомендації по їх усуненню.
  • Відновлення бухгалтерії по первинним документам.
  • Консультації з питань бухгалтерського обліку та податкового обліку.
  • Складання і здача бухгалтерських звітів підприємства в податкову інспекцію і інші інстанції.
  • Складання та подача звітів підприємствам, що не здійснюють господарської діяльності.
  • Навчання по веденню первинної документації.

3.Господарські спори, представництво в суді

  • Написання претензій, позовних заяв, заперечень, адміністративних позовів.
  • Представництво інтересів в господарському та адміністративному суді.
  • Оформлення права власності на нерухоме майно, в т.ч. в судовому порядку.
  • Консультації з питань ліцензування, земельних правовідносин, корпоративних прав та цінних паперів, договірних зобов’язань та інше.

4.Юридичний супровід підприємства

  • Виїзд юриста до замовника і оперативне вирішення проблем, що виникають з контролюючими державними органами при перевірці діяльності фірми.
  • Постійний виїзд юристів до Вас в офіс з конкретними рекомендаціями і пропозиціями по безпеці ведення Вашого бізнесу з врахуванням особливостей і останніх змін діючого законодавства.
  • Індивідуальний підхід до системи оплати праці і оформлення на Вашому підприємстві працівників, удосконалення матеріальної зацікавленості працівників в збереженні інформації про діяльність фірми і інформації, що являється комерційною таємницею.
  • Розробка договорів.
  • Консультації з різних юридичних питань (в необмеженій кількості).

5.Юридичні послуги при проведенні операцій з нерухомістю
(купівля-продаж, дарування, міна, спадкування, поділ, виділення, застава, оренда, будівництво, внески в статутні фонди, отримання нерухомості у власність (виділення на пай, виділення особі при виході з засновників юридичних осіб, набуття права в результаті примусового стягнення…), приватизація, правонаступництво, тощо).

  • Консультації.
  • Аналіз документів
  • Розробка проектів документів.
  • Супровід угод, оформлення і захист права.
  • Складання юридичних висновків.
  • Формування тематичних збірок текстів норм права.
  • Досудове врегулювання спорів.
  • Складання судових процесуальних документів (в т.ч. позовні заяви, відзиви, скарги, заперечення, заяви, клопотання).
  • Представництво в суді.
  • Перевірка пакета документів, необхідних для підписання договорів купівлі-продажу.
  • Конфіденційність і безпека правочину. Оформлення спадщини.

6.Кадровий аудит

Підбір співробітників будь яких спеціальностей і кваліфікації з урахуванням Ваших індивідуальних побажань. Індивідуальна робота з Вашим замовленням:

  • Підбір спеціалістів різної кваліфікації. Претенденти на посаду заповняють анкети, проходять тестування на предмет відповідності потреб роботодавця. Визначення рівня працездатності. Спеціалісти визначають рівень кваліфікації спеціаліста, визначають з роботодавцем дату і час співбесіди. Підбір співпрацівників продовжується до тих пір, поки не буде знайдено потрібного спеціаліста.
  • Підбір високооплачуваних спеціалістів високої кваліфікації (комерційний директор, юрист, менеджер, висококваліфікований головний бухгалтер, завідуючий відділом і т.д.). Спеціалістами визначається рівень кваліфікації претендента на посаду, претенденти проходять кваліфіковане тестування; організовує співбесіди з роботодавцем. Підбір працівників продовжується до тих пір, поки не буде підібраний потрібний спеціаліст. Спеціалісти фонду представляють роботодавцю консультації по оформленню на роботу працівника, складають трудовий договір з працівником в інтересах роботодавця, розробляють ефективну систему оплати праці.