Час роботи КП «Фонд підтримки малих підприємств»:
Щоденно
Надання консультацій з 8.00 до 17.00
Фонд підтримки малих підприємств
17 років роботи
1.Реєстрація, зміни до установчих документів, ліквідація підприємств.
2.Послуги податкового та бухгалтерського обліку.
3.Господарські спори, представництво в суді.
4.Юридичний супровід підприємства.
5.Юридичні послуги при проведенні операцій з нерухомістю.
6.Підбір кадрів.
Ви можете отримати вичерпну інформацію та кваліфіковану послугу спеціалістів, звернувшись до «Фонду підтримки малих підприємств», який знаходиться за адресою: пр.Миру,8 каб.119, або за телефонами:
(068) 070 7337
(099) 544 55 08
І.Реєстрація підприємств всіх форм власності, реєстрація підприємців
- Юридичний супровід реєстрації, реорганізації (в т.ч. поділ, виділення, поглинання), ліквідація юридичних осіб.
- Врегулювання корпоративних спорів: виключення учасників ТОВ, спадкування часток у статутному капіталі та виключення померлих учасників.
- Оформлення змін до установчих документів.
- Оформлення продажу бізнесу/спадкування.
- Ліквідація підприємств.
- Безкоштовні консультації щодо реєстрації підприємств та фізичних осіб-підприємців:
розробка установчих документів;
реєстрація у державного реєстратора;
отримання довідки з ЄДРПОУ;
отримання печатки;
реєстрація платником податку;
оформлення картонки зі зразками підписів (директора) в банк;
відкриття поточного рахунку;
реєстрація в пенсійному фонді;
отримання свідоцтва платника податку;
додаткові послуги – формування статутного капіталу за рахунок майна.
2.Послуги податкового та бухгалтерського обліку
Фонд підтримки малих підприємств професійно надає послуги з бухгалтерського супроводу юридичних осіб та фізичних осіб підприємців. Фонд веде бухгалтерський облік починаючи з первинної документації та подачі звітності, несе відповідальність за виконану роботу згідно договору і гарантує конфіденційність інформації. Переваги Фонду в тому, що не потрібно тримати штатного бухгалтера, нести відповідні затрати. Ви отримуєте ефективний контроль за роботою бухгалтерії. Спеціалісти Фонду своєчасно подають звіти і здійснюють супровід в контролюючих органах, ведуть кадрову документацію. Ведення бухгалтерії підприємств всіх форм власності.
- Виявлення в бухгалтерських документах порушень. Рекомендації по їх усуненню.
- Відновлення бухгалтерії по первинним документам.
- Консультації з питань бухгалтерського обліку та податкового обліку.
- Складання і здача бухгалтерських звітів підприємства в податкову інспекцію і інші інстанції.
- Складання та подача звітів підприємствам, що не здійснюють господарської діяльності.
- Навчання по веденню первинної документації.
3.Господарські спори, представництво в суді
- Написання претензій, позовних заяв, заперечень, адміністративних позовів.
- Представництво інтересів в господарському та адміністративному суді.
- Оформлення права власності на нерухоме майно, в т.ч. в судовому порядку.
- Консультації з питань ліцензування, земельних правовідносин, корпоративних прав та цінних паперів, договірних зобов’язань та інше.
4.Юридичний супровід підприємства
- Виїзд юриста до замовника і оперативне вирішення проблем, що виникають з контролюючими державними органами при перевірці діяльності фірми.
- Постійний виїзд юристів до Вас в офіс з конкретними рекомендаціями і пропозиціями по безпеці ведення Вашого бізнесу з врахуванням особливостей і останніх змін діючого законодавства.
- Індивідуальний підхід до системи оплати праці і оформлення на Вашому підприємстві працівників, удосконалення матеріальної зацікавленості працівників в збереженні інформації про діяльність фірми і інформації, що являється комерційною таємницею.
- Розробка договорів.
- Консультації з різних юридичних питань (в необмеженій кількості).
5.Юридичні послуги при проведенні операцій з нерухомістю
(купівля-продаж, дарування, міна, спадкування, поділ, виділення, застава, оренда, будівництво, внески в статутні фонди, отримання нерухомості у власність (виділення на пай, виділення особі при виході з засновників юридичних осіб, набуття права в результаті примусового стягнення…), приватизація, правонаступництво, тощо).
- Консультації.
- Аналіз документів
- Розробка проектів документів.
- Супровід угод, оформлення і захист права.
- Складання юридичних висновків.
- Формування тематичних збірок текстів норм права.
- Досудове врегулювання спорів.
- Складання судових процесуальних документів (в т.ч. позовні заяви, відзиви, скарги, заперечення, заяви, клопотання).
- Представництво в суді.
- Перевірка пакета документів, необхідних для підписання договорів купівлі-продажу.
- Конфіденційність і безпека правочину. Оформлення спадщини.
6.Кадровий аудит
Підбір співробітників будь яких спеціальностей і кваліфікації з урахуванням Ваших індивідуальних побажань. Індивідуальна робота з Вашим замовленням:
- Підбір спеціалістів різної кваліфікації. Претенденти на посаду заповняють анкети, проходять тестування на предмет відповідності потреб роботодавця. Визначення рівня працездатності. Спеціалісти визначають рівень кваліфікації спеціаліста, визначають з роботодавцем дату і час співбесіди. Підбір співпрацівників продовжується до тих пір, поки не буде знайдено потрібного спеціаліста.
- Підбір високооплачуваних спеціалістів високої кваліфікації (комерційний директор, юрист, менеджер, висококваліфікований головний бухгалтер, завідуючий відділом і т.д.). Спеціалістами визначається рівень кваліфікації претендента на посаду, претенденти проходять кваліфіковане тестування; організовує співбесіди з роботодавцем. Підбір працівників продовжується до тих пір, поки не буде підібраний потрібний спеціаліст. Спеціалісти фонду представляють роботодавцю консультації по оформленню на роботу працівника, складають трудовий договір з працівником в інтересах роботодавця, розробляють ефективну систему оплати праці.