«Кожен, хто звернувся до влади за допомогою, має її отримати»

 

На цьому у ході брифінгу наголосив завідувач сектору роботи зі зверненнями громадян апарату облдержадміністрації Борис КОЗЛОВ.

«Голова облдержадміністрації Юрій ЧМИРЬ поставив перед нами завдання оперативно вирішувати проблеми людей. При цьому, важлива не кількість вирішених питань, а їх якість», – наголосив посадовець.

За словами Бориса Козлова, за січень-жовтень 2011 року облдержадміністрацією отримано та розглянуто 3155 звернень, в яких було порушено 3601 питання. Найбільша кількість звернень стосувалася роботи комунального господарства – 862 (23,9%), соціального захисту – 705 (19,6%), аграрної політики і земельних відносин – 338 (9,4%), житлової політики – 283 (7,9%), охорони здоров`я – 258 (7,2%), праці та заробітної плати – 244 (6,8%) тощо.

В облдержадміністрації створені належні умови для системного та безперешкодного отримання консультацій жителями області. Одним із дієвих кроків є створення «гарячої лінії», що працює з 08.00 до 18.00 у робочі дні за телефоном 63-28-35, електронної пошти (lyst_ODA@stategov.symu.ua), а також електронної бази даних, що дозволяє якісно та оперативно вирішувати проблемні питання.

Для надання консультативних послуг щодня проводиться прийом громадян, приймаються заяви, пропозиції та здійснюється попередній запис на особистий прийом до голови обласної державної адміністрації і його заступників.

За словами завідувача сектора, за січень-жовтень 2011 року керівництвом облдержадміністрації проведено 214 особистих прийомів, під час яких порушено 516 питань. Робота зі зверненнями громадян перебуває на постійному контролі очільника Сумщини.

«Налагодження конструктивного діалогу влади з жителями області, оперативне реагування на проблеми громадян – першочергове завдання влади та запорука стабільності в суспільстві», – підсумував Борис Козлов.

***

Детальна інформація на офіційному сайті облдержадміністрації www.state-gov.sumy.ua