003На виконання міської програми по роботі з обдарованими дітьми та учнівською молоддю на 2012-2014 роки, затвердженої 15-ою сесією міської ради шостого скликання 28.12.2011року, згідно з планом роботи методичного кабінету відділу освіти на 2011-2012 навчальний рік  10 лютого 2012 року   на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №5 було проведено міський інтелектуальний конкурс юних хіміків «Щасливий випадок» для учнів 8 класів шкіл міста.

Адміністрацією ЗОШ №5 була проведена велика підготовча робота щодо організації заходу: відповідно оформлено  залу, підготовлено реквізити, забезпечено мультимедійний супровід, було створено всі умови для учасників конкурсу та членів журі.

Вчителі хімії шкіл міста доклали багато зусиль, аби виступи учнів були успішними.

У конкурсі змагалися 36 учасників у складі команд 12 шкіл.   Умовами конкурсу було передбачено 3 конкурсних випробування: «Домашнє завдання», «Відео питання», які проводились як командні змагання та «Гонка за лідером» для капітанів команд. Конкурс «Домашнє завдання» передбачав підготовку двох теоретичних питань для двох команд суперників.

Конкурс «Відео питання» дав змогу учням не тільки переглянути на мультимедіа демонстраційні експерименти, а й перевірити теоретичні знання та практичні навички проведення хімічного експерименту.

У конкурсі «Гонка за лідером» капітани команд за 30 секунд мали дати відповідь на якнайбільшу кількість запропонованих запитань.

За підсумками конкурсу журі визначило переможцем  команду СШ №2( вчитель хімії Нікіфорова А.О.), яка набрала найбільшу кількість балів, друге місце посіла команда СШ №3( учитель хімії Скордіна Т.М.)., на третьому місці – команда гімназії ( вчитель хімії Ільєнко Т.І.). Рішенням  журі визначено кращих учасників конкурсу. Ними стали капітани команд: ЗОШ №13 – Могиленко Олександр та Підлипненської ЗОШ – Лисенко Оксана. Переможці конкурсу відзначені грамотами відділу освіти міської ради та цінними подарунками, а всі учасники конкурсу –  пам’ятними сувенірами.

Захід пройшов  на високому  організаційному і методичному рівні, сприяв пропаганді хімічних знань, розвитку зацікавленості учнів до вивчення хімії, розширенню їх кругозору, формуванню навичок співпраці в команді та особистих навичок виступу перед аудиторією. Кульмінацією заходу стало виконання гімну, який було започатковано в цьому навчальному році організаторами конкурсу «Щасливий випадок».