На Сумщині розпочав роботу обласний колцентр. За чотири години посадовці відповіли на запитання близько ста жителів з різних куточків області
«Головна мета створення колцентру – почути кожного та допомогти у вирішенні проблем. Саме на це нас націлюють Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ та губернатор Сумщини Юрій ЧМИРЬ», – прокоментував заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації Олександр ЦУПРО.
На його переконання, такий формат комунікації між владою та людьми суттєво збільшить кількість позитивно вирішених звернень.
З 10:00 до 14:00 години жителі Сумщини мали можливість поставити свої запитання та отримати консультації начальника управління праці та соціального захисту населення Анатолія БОЯРКА, начальника управління охорони здоров’я Петра ПАВЛЮКА, тимчасово виконуючої обов’язки начальника управління освіти і науки Інеси ПЄСОЦЬКОЇ та начальника головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області Лілії МАШКІНОЇ.
«Я отримав близько двадцяти телефонних дзвінків, під час яких громадяни порушували різноманітні питання. Здебільшого вони стосувалися роз’яснень норм чинного законодавства щодо соціальних гарантій, надання пільг та допомоги», – підкреслив Анатолій БОЯРКО.
Інеса Пєсоцька: «Людей цікавлять питання працевлаштування молодих спеціалістів, організації навчально-виховного процесу. Зокрема, жителька Сум цікавилася зміною термінів весняних канікул, проведенням поглиблених медичних оглядів учнів загальноосвітніх навчальних закладів».
За словами тимчасово виконуючої обов’язки начальника управління освіти і науки, частину питань вдалося вирішити одразу.
Начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Петро Павлюк прийняв більше 30 дзвінків.
«Людей турбує придбання медикаментів за пільговими рецептами, можливість проходження якісного медичного обстеження та лікування у районних центрах. Були й дзвінки, під час яких люди дякували губернаторові Юрію Чмирю та медикам за покращення роботи галузі охорони здоров’я», – наголосив Петро Павлюк. Він залишився задоволений спілкуванням з жителями Сумщини та пообіцяв глибоко проаналізувати усі звернення і зробити відповідні висновки.
«Люди цікавилися осучасненням пенсій, на що націлює нас Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ. Дехто просив роз’яснення тих чи інших положень закону. Кожному була надана вичерпна відповідь. Решта питань потребує вивчення. На них громадяни отримають відповіді найближчим часом», – зауважила Лілія Машкіна.
Вона переконана, що спілкування стало корисним не лише для жителів Сумщини, а й для неї самої. Тому ідею запровадження колцентру підтримує, а його перший досвід роботи називає вдалим.
За словами заступника голови-керівника апарату облдержадміністрації Олександра ЦУПРА, усі дзвінки фіксувалися в системі звернень та будуть направлені структурним підрозділам відповідно до їх компетенції.
«Наступної п’ятниці на запитання громадян відповідатимуть керівники управлінь: житлово-комунального господарства, архітектури та містобудування, економіки, промисловості та розвитку інфраструктури. За місяць контактний центр запрацює на постійній основі», – повідомив
Олександр Цупро.