Про це перший заступник голови облдержадміністрації зазначив під час прес-конференції.
«Розвиток промислових підприємств регіону сприяє реалізації ініціатив Віктора ЯНУКОВИЧА щодо створення нових робочих місць, зростання заробітної плати, соціального забезпечення та захищеності громадян», – зазначив Віктор Чернявський.
За підсумками І кварталу поточного року приріст промислової продукції склав 5,5%, поінформував посадовець. За його словами, основою позитивної динаміки в промисловому секторі стало машинобудування. Галузь збільшила випуск продукції більш, ніж на 30%.
Найбільше зростання виробництва намітилося у ПАТ «Насосенергомаш», ВАТ «ВНДІкомпресормаш», ПАТ «Свеський насосний завод», ТОВ «Мотордеталь-Конотоп».
«Збільшення замовлень на продукцію промислових підприємств дозволило підвищити заробітну плату працівникам. Так, зокрема, у ПАТ «СНВО ім. Фрунзе» з 1 квітня заробітна плата зросла більш, ніж на 10%», – підкреслив Віктор Чернявський.
«Розширили виробництво підприємства хімічної та нафтохімічної промисловості. У березні проти лютого цього року випуск їх продукції зріс на 5%», – поінформував куратор галузі.
Середня заробітна плата у промисловому секторі за І квартал 2012 року склала близько 2700 гривень, що на 15 % більше, ніж за І квартал 2011 року.
«Обласна влада працює для людей, створюючи комфортні умови для життя громадян та поліпшуючи якість надання адміністративних послуг», – наголосив Віктор Чернявський.
«Ми маємо максимально спростити та наблизити адміністративні послуги до людей. Таке завдання перед нами ставлять Президент України Віктор ЯНУКОВИЧ та голова облдержадміністрації Юрій ЧМИРЬ», – зауважив посадовець.
Адміністративні центри розпочнуть свою роботу в містах обласного значення з 1 травня 2012 року та в кожному районі області – з 1 липня 2012 року, повідомив Віктор Чернявський. Нині вже відкрито адміністративний центр в Конотопі, найближчим часом очікується відкриття таких центрів у Сумах, Охтирці, Глухові, Ромнах та Шостці.
На переконання посадовця, перелік питань, з якими кожен бажаючий може звернутися до центру, – досить широкий, зокрема, компенсаційні виплати постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, оформлення та виплата субсидій, державних допомог, соціальний захист інвалідів та ветеранів, легалізація і реєстрація громадських організацій тощо.
Паралельно з адміністративними на Сумщині відкриваються і дозвільні центри, які мають на меті створення умов для розвитку малого та середнього бізнесу. Нині діє 25 дозвільних центрів в усіх районах та містах обласного значення. Тут можна отримати 96 видів дозвільних документів, зокрема, дозволи на виконання будівельних робіт, розміщення зовнішньої реклами, документи карантинної та санітарно-епідеміологічної служб тощо. «За лютий-березень в області видано близько 8 тисяч дозвільних документів, що на 7,3 тисячі більше, ніж за відповідний період минулого року. Це – результат роботи влади, яка спрощує дозвільні процедури для бізнесу», – зауважив Віктор Чернявський.