colsentr
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 року №21 «Про затвердження Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типового положення про контактний центр Автономної республіки Крим,  області, м. Києва і м.Севастополя, на виконання  розпорядження Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 року №589-р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів  виконавчої влади» розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 30.03.2012 №114-ОД створено державну установу «Сумський обласний контактний центр», де відкрито «гарячу телефонну» лінію для жителів Сумської області.

Державна установа «Сумський обласний контактний центр» функціонує так:

–         на умовах п’ятиденного робочого тижня;

–         час роботи з 800 до 1800 години;

–         звернення громадян приймаються за номерами телефону: (0542) 66-33-77 (безкоштовно для жителів м. Суми та Сумського району), 0-800-301-501 (безкоштовно для жителів Сумської області).