Олександр ЦУПРО: «Обласний контактний центр – дієвий механізм у вирішенні проблем людей»

«Важливим пріоритетом влади є розвиток взаємодії з громадськістю та налагодження суспільного діалогу. Оперативність вирішення порушених у зверненнях проблем – індикатор ефективності нашої роботи», – наголосив заступник голови-керівник апарату облдержадміністрації.

Сумщина – другий після Дніпропетровщини регіон в Україні, де на виконання соціальних ініціатив Президента відкрито обласний контактний центр, додав Олександр Цупро.

«Установа дозволяє органам виконавчої влади області оперативно та ефективно розглядати звернення громадян за єдиним багатоканальним телефонним номером та через мережу Інтернет», – зазначила директор центру Альона МЕШКОВА.

З її слів, серед переваг телефонної «гарячої лінії» – безкоштовні дзвінки зі стаціонарних телефонів усієї області, скорочення термінів розгляду звернень з 30 до 5-15 робочих днів, спрощення порядку подачі звернень громадян до органів влади.

«Особлива увага в роботі центру приділяється зворотньому зв’язку із заявником. Дуже важливо почути саме від людини те, чи вирішена її проблема. До недбалих чиновників застосовуватимуться жорсткі заходи адміністративного пливу», – підкреслив Олександр Цупро.

Протягом двох місяців роботи в тестовому режимі (з 3 травня до 27 червня) до контактного центру надійшло 186 звернень, з них 105 (55%) вирішено позитивно, на 61 (32%) надано вичерпні роз’яснення, 22 (13%) поставлене на контроль до остаточного вирішення питання.

За тиждень роботи з часу офіційного відкриття (27 червня) операторами контактного центру було прийнято 247 звернень громадян, що на 61 звернення більше, ніж за тестовий період роботи. З них 168 питань (51,8%) вирішено позитивно, 6 заявникам (2,4%) надані роз’яснення, 113 питань (45,7%) надіслані до відповідного органу виконавчої влади.

Найчастіше мешканці області звертаються з питань житлово-комунального господарства (33%), соціального захисту (20%), виплати коштів з компенсаційних рахунків вкладникам Ощадбанку колишнього СРСР (14%).

Найбільша кількість звернень надійшла з Сум, Шостки та Ямпільського району.

Серед яскравих прикладів оперативно вирішених питань Альона Мешкова назвала відновлення водопостачання в селі Токарі Сумського району, ввіз газу в села Великописарівського району, вирішення питання щодо отримання вкладень в Ощадбанку, приведення у відповідний стан території колишньої школи № 15 міста Суми, забезпечення жителів Ямпільського району паспортами на велику рогату худобу, відновлення водопостачання в Недригайлівському районі.

«Сумський обласний контактний центр» приймає дзвінки по буднях з 8:00 до 18:00. Звернутися можна за телефонами: 66-33-77 (для сумчан) та 0-800-301-501 (для жителів області). Дзвінки зі стаціонарних телефонів безкоштовні.