Вже на протязі чотирьох місяців керівництво міста кожного вівторка з 9.00 до 10.00 особисто відповідає на телефонні дзвінки конотопчан. Що звісно ж дає змогу з перших вуст дізнаватися про ситуацію, що складається в місті, швидко вирішувати нагальні проблеми конотопців.
Під час прийому телефонних дзвінків присутні представники міського управління житлово-комунального господарства, управління праці та соціального захисту населення, загального відділу міської ради, газети «Конотопський край». Це дозволяє більш повно надавати відповідь на поставлене питання та швидше вирішувати проблемні ситуації, що виникають.
Тож підтримуючи добру традицію і 14 серпня в приміщенні Конотопської міської ради відбувся черговий прямий діалог з владою, дзвінки приймала заступник міського голови Валентина Павлівна Кошевецька. На протязі години надійшло 13 дзвінків городян. Мешканців міста цікавили питання ремонту даху в будинку після буревію, прискорення проведення ремонту під’їзду, проривів трубопроводів, тріщин на будинках та інш.
На більшість питань під час «гарячої» лінії Валентиною Павлівною були надані вичерпні відповіді, а з інших відповідальні керівники отримали доручення вирішити їх згідно чинного законодавства протягом найближчого часу, про що проінформувати заявників.
Нагадуємо, що «гаряча» телефонна лінія із керівництвом міста працює щовівторка з 9.00 до 10.00. Звернутися зі своїми питаннями ви можете за номером 15-06.