Мешканці міста порушили 15 питань. Переважно звернення стосувались житлово-комунальної сфери: асфальтування вулиці, ремонт водопровідних труб, відновлення каналізаційної системи, ремонт покрівлі тощо. Надходили питання і з приводу несправності проводового радіо, відкриття хлібного кіоску по вул.Тургенєва, контролю за цінами на ліки, безкоштовного соціального таксі та інш.
Багато людей телефонує на «гарячу» лінію вже не вперше – люди дякують за позитивно вирішені питання, діляться своїми переживаннями. Велика кількість дзвінків, яка щотижня надходить на номер «гарячої» лінії, засвідчує те, що конотопчани потребують такого спілкування з місцевою владою і вірять в його ефективність. А влада, у свою чергу, має змогу тримати руку на пульсі, бути в курсі проблем, які турбують мешканців міста.
За підсумками роботи “гарячої лінії” усі звернення направлено на виконання відповідальним посадовим особам.