zaxust prav spoziva4ib
Протягом минулого року безпосередньо до відділу контролю міської ради  звернулися 474 мешканці міста за консультаціями та з усними скаргами щодо порушення їх прав, як споживачів. В ході розгляду усних звернень:

– 273 споживачі отримали вичерпні консультації згідно норм чинного законодавства щодо їх прав як споживачів;

– 67 споживачам повернуто кошти за придбані неякісні товари та надані неякісні послуги на суму 59360 грн.;

– 15 споживачам здіснено обмін неякісного  товару на новий якісний на суму 17185 грн.;

– 6 споживачам виплачена неустойка, компенсація за порушення термвнів виконання гарантійного ремонту на суму 2417грн.

– 28 споживачам виконаний гарантійний ремонт в терміни, передбачені законодавством;

– 11 споживачам, недоліки, які виникли у придбаному товарі, усунуті за рахунок продавця;

– 33 споживачам надана практична допомога у написанні заяв, претензій до суб’єктів господарювання про усунення недоліків, виконання ремонтів, виплати неустойок, тощо;

– 41 споживачу надані розяснення щодо втрати права на державний захист прав споживачів з різних  причин (відсутність розрахункових документів, надання заключення сервісним центром про стороннє втручання чи наявність механічних пошкоджень, закінчення гарантійного терміну, тощо).

Письмових звернень через громадську приймальню міської ради  надійшло  39, з них 19, в яких дійсно порушені законні права споживача,  вирішено на користь споживачів, в одному випадку – рекомендовано звернутися до суду, на інші надані роз’яснення згідно чинного законодавства.

 

Частіше за все, в минулому році, споживачі нашого міста скаржилися на:

–  придбання неякісних товарів (мобільних телефонів, планшетів, ноутбуків, побутової техніки, взуття, одягу, продовольчих товарів та ін.);

–  низьку якість послуг ( виготовлення і встановлення пластикових вікон,                 дверей, меблів, пошиття текстильних виробів, ремонт телерадіоапаратури, тощо);

–         порушення термінів виконання гарантійних ремонтів;

–         відмову у видачі товарів із обмінного фонду;

–         відмову у обміні чи поверненні товару, який не підійшов.

На жаль були звернення і  щодо некоректної поведінки продавців та низького рівня  обслуговування в торгівельній мережі  міста.

 

Шановні мешканці нашого міста, нагадуємо, що  за захистом прав споживачів ви завжди можете звернутися до відділу контролю міської ради за адресою: пр.Миру,8, кім.408, 4-й поверх,  чи зателефонувати за номером

2 30 26.

Водночас, просимо вас, пам’ятати, що сфера дії Закону України «Про захист прав споживачів» не розповсюджується на відносини між продавцем і покупцем, у разі якщо продукція (товар) була придбана в місцях несанкціонованої торгівлі – «стихійних ринках». При цьому, звертаємо вашу увагу на те, що товари, придбані у таких місцях, пов’язані з підвищеним ризиком для вашого життя і здоров’я.

Бажаємо всім вдалих покупок, якісних товарів та належного рівня обслуговування.