25 січня в приміщенні міської ради відбулося засідання виконкому міської ради. Основне питання, яке було розглянуто під час засідання – це підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до міської ради в 2009 році. Як зазначила завідувач загального відділу Тетяна Іноземцева, в минулому році найбільше звернень до міської ради надійшло з питань комунального і дорожнього господарства – 40,9%, питання будівництва та торгівлі – 8,9%, соціального захисту – 8,8%, земельні питання – 8%. З метою покращення роботи зі зверненнями громадян виконавчим комітетом міської роди в 2009 році було відкрито пункт обслуговування замовників у мікрорайоні «Житломасив» та інформаційно-довідковий центр на першому поверсі адміністративного будинку міської ради. Міськвиконкомом постійно вдосконалюється робота зі зверненнями громадян, про що свідчить такий показник, як кількість звернень на 10 тис. мешканців міста. За цими даними в Конотопі на 10 тис. населення припадає 14,6 звернень громадян. Для порівняння: в м. Ромни – 45,1 на 10 тис. населення, у м. Суми – 30,3. Середньообласний показник становить 26,2 звернень громадян.
Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2009 році
27.01.2010
Категорія: