Цього вівторка на питання конотопців відповідав міський голова Василь Іванович Дзед. Протягом години надійшло 11 дзвінків від мешканців Конотопу, в яких озвучено 12 проблемних питань.
Конотопці у своїх телефонних зверненнях порушували актуальні для них питання. Декілька із зателефонувавших цікавились відсутністю тиску при подачі води. Очільником міста було роз’яснено, що проблема виникла через несплату з державного бюджету відшкодування різниці в тарифах і відключення електропостачання водоканалу та що це питання розглядається обласною комісією і буде вирішено найближчим часом.
Як і багатьох конотопців, зателефонувавших на «гарячу» лінію цікавило питання неотримання субсидій громадянами. В.І.Дзедом було роз’яснено, що програма обміну даними між Державною фіскальною службою і управлінням соціального захисту населення недосконала та програма для автоматичного перерахунку субсидії не працює й всю інформацію про склад сім’ї та доходи кожної особи спеціалістам управління соціального захисту населення Конотопської міської ради необхідно вводити в ручному режимі і лише після цього проводити розрахунок субсидії. Тож конотопці обов’язково отримають свої субсидії.
Декілька із зателефонувавших цікавились питанням відсутності руху четвертого автобусного маршруту на частині дільниці. Василем Івановичем було роз’яснено необхідність асфальтування дороги і виділення на це коштів; це питання винесено на розгляд сесії міської ради 29 липня.
Також у ході «гарячої лінії» були порушені питання необхідності ремонту даху багатоповерхового будинку, спилювання дерев, які заважають на тротуарі та дорозі, відсутності вуличного освітлення, розташування великої кількості автомобілів у дворі багатоповерхівки, невчасного отримання квитанцій за газ у липні, надання матеріальної допомоги.
На кожне звернення очільником міста було надано конкретні змістовні роз’яснення, надані доручення відповідальним фахівцям щодо вирішення питань та окреслені терміни виконання.
Тож кожен мешканець міста щовівторка з 09.00 до 10.00 може отримати відповіді на свої нагальні питання за телефоном «гарячої» лінії 15-06, адже право бути почутим є у кожного.