NASTYA28 жовтня 2015 року у дошкільному навчальному закладі №10 «Ялинка» відбувся захід для педагогів під назвою: «Формування природничо-екологічної  компетентності дошкільників».

 Даний захід був організований вихователем-методистом Вікторією Мірошниченко у рамках виконання комунікаційного плану проекту «Підвищення енергоефективності освітніх закладів міста Конотоп», що реалізується у місті за рахунок фінансової підтримки Європейського Союзу.

 Звертаючись до колективу на початку засідання,  завідуюча закладом Галина Черемних наголосила, що: «Екологічне виховання дітей є важливою складовою громадського виховання, а ми, педагоги, виховуємо саме майбутніх громадян, і багато залежить від того, які знання ми дамо дітям на цьому етапі їхнього розвитку».NASTYA1

 Вікторія Мірошниченко підготувала змістовну презентацію та розповіла вихователям про форми організації роботи з ознайомлення дітей з природою. Детально зупинилася на таких формах як заняття, інтегрована   діяльність з пріоритетом   природознавчих   завдань, екскурсії, щоденні   прогулянки, повсякденна   праця і спостереження в кутку природи, робота екологічних студій, гуртків, свята та розваги  природознавчого характеру, мандрівки по екологічних стежках. З приємністю відмітила, що майже усі форми роботи використовуються вихователями садочку.

 Гарним підсумком доповіді став вірш:

Ми  забуваємо, що  вона  у  нас  одна, неповторна  та  жива!

Давайте  разом  Землю  прикрашати, саджати   квіти  та  сади  повсюду,

Давайте  разом  Землю  поважати та  ставитись  до  неї,  мов  до чуда!

 Під час заходу учасникам був продемонстрований екологічний анімаційний фільм та запропонована ділова гра, що передбачала активну взаємодію усіх членів педагогічного колективу: виконання творчих завдань,  обмін думками тощо.

 Запрошені представники відділу освіти та управління економіки міської ради були вражені рівнем підготовки заходу та прагненням згуртованого колективу розвиватися і привносити у свою роботу нові ідеї. Безперечно, дошкільний вік є найважливішим  етапом у становленні  екологічного  світогляду  людини, а такими педагогами будуть створені усі передумови  для гуманної  взаємодії з природним  довкіллям.