На теренах нашої області продовжується реалізація  проекту «Власний погляд на патріотизм», який реалізується за організаційної та фінансової S PLAKATAMYпідтримки обласного управління молоді та спорту, що ще навесні виграла у обласному конкурсі проектів громадська організація «Молодіжний актив Конотопщини».

У рамках даного проекту було проведено конкурс ескізів плакатів та наліпок,серед трьох міст – Конотоп, Глухів та Шостка, у якому перемогли по 1-й людині в кожній номінації. Після цього було підбито підсумки конкурсу та надруковано поліграфічну продукцію.

Завдяки кроку назустріч адміністрації поліграфічного центру «Олімп»  та їх всебічній допомозі  проект вдалося перевиконати на 5014 екземплярів продукції. Адже замість запланованих  10 500 плакатів та 4700 наліпок  було надруковано 13 500 плакатів та 6 714  наліпок.

Наразі проводяться патріотичні промо-акції з розповсюдження поліграфічної продукції, які проходять у шести містах нашої області, а саме: Конотоп, Глухів, Шостка, Кролевець, Ямпіль, Путивль та в  Конотопському і Кролевецькому районах. У ході промо-акції поліграфічна продукція розповсюджується по школах, ВНЗ та ДПТНЗ, великих підприємствах, закладах культури, музейних закладах. Також просто неба проводяться акції, в ході яких усі перехожі отримують поліграфічну продукцію.

«Малюнки надзвичайно яскраві, до того ж несуть в собі патріотичний зміст, закликають до єднання та спільної боротьби за незалежність та єдності. Саме це зараз потрібно нашому суспільству», – зазначила жінка, якій просто неба вручили патріотичний плакат.

«Коли ми забирали поліграфію в типографії, то почали дуже переживати, як ми зможемо розповсюдити таку велику кількість. Але, провівши перші акції просто неба з роздачі малюнків та наліпок, зрозуміли, що цей проект на часі. Адже люди з великим захватом беруть продукцію, а найприємніше – це слова вдячності та похвали, які ми чуємо за те, що зробили таку акцію. Зі шкіл часто телефонують викладачі і діти, кажуть, що їм дуже подобається й просять передати ще. Також просто до кабінету приходять люди, що бачили статті чи оголошення про проект й запитують отримати й собі», – коментує хід реалізації проекту його координатор Ольга Качура.

«Спершу ми хвилювалися, як люди реагуватимуть на наліпки й плакати, однак з перших хвилин все пішло чудово. Ми чуємо дуже багато слів подяки та похвали, дехто навіть просить кілька плакатів, щоб передати сусідам та родичам», –  зазначив Андрій Соловей – учасник патріотичних промо-акцій.