Завданням семінару було виявлення, усунення і попередження дисбалансу між процесами навчання і виховання дітей зі зниженим зором та їх індивідуальними можливостями, а також створення умов для їх соціально-психологічної адаптації.
Мета семінару – підвищення рівня компетентності фахівців з освіти та реабілітації дітей з вадами зору; підвищення рівня компетентності педагогів щодо роботи загальноосвітніх шкіл у створенні міського корекційно-реабілітаційного освітнього простору для дітей з особливими освітніми потребами; обмін досвідом з проблем роботи з дітьми з обмеженими можливостями.
Було розглянуто й обговорено такі питання:
1. Корекційні прийоми при роботі з дітьми, які мають порушення зору.
2. Здійснення корекційно-розвивальної роботи в умовах спеціальної школи-інтернату.
3. Формування самооцінки в дітей з порушеннями зору.
У ході обговорення присутні мали можливість ознайомитися з матеріально-технічною базою спеціальної школи-інтернату, ознайомитися з характеристиками особливостей пізнавальної діяльності дітей зі зниженим зором та корекційними прийомами, поставити запитання, поділитися практичним досвідом, обмінятися контактними адресами.