Відповідно до плану роботи Сумського ОІППО, Конотопського міського методичного кабінету 22-23.03.2016 року на базі СШ №2, СШ №3, СШ №9 92відбувся обласний  семінар – практикум для директорів, заступників директорів з навчально-виховної роботи загальноосвітніх  навчальних закладів з теми «Специфіка функціонування закладів освіти нового типу в сучасних умовах розвитку регіонального освітнього середовища».

Основними завданнями якого було  розширити знання учасників семінару щодо специфіки функціонування  сучасних закладів освіти нового типу в  умовах розвитку регіонального освітнього середовища, ознайомити із сучасними підходами до організації роботи з обдарованими учнями на прикладі діяльності навчальних закладів м. Конотоп.

У рамках реалізації плану роботи СШ №2 з класами з поглибленим  вивченням іноземних мов презентувала спектр своєї роботи, що висвітлював реалізацію теми «Школа зі 110-річною  історією і сучасними підходами до вирішення проблем навчально-виховного процесу й  управлінської  діяльності». У цьому навчальному закладі з учасниками семінару було проведено методичний тренінг та продемонстровано зразки інтегрованих і білінгвальних уроків.

Колектив СШ № 9, який спеціалізується на поглибленому вивченні української мови та літератури, розкрив зміст своєї діяльності з теми «50  років творчого пошуку й розвитку школи,  в якій домінує ідея дитиноцентризму». Учасники семінару ознайомилися з навчально-матеріальною базою й змістом позаурочної діяльності щодо забезпечення спеціалізації закладу. Особливий інтерес виявили гості до впровадження хмарних технологій в освітнє середовище.

Колектив СШ № 3 упевнено й гордо підтвердив, що вони –  «Заклад, в якому дорослі та діти свято бережуть традиції й сміливо дивляться та крокують у майбутнє». Незабутніми залишаться економічні ігри, в яких мали можливість позмагатися учасники семінару з учнями 10-11 класів. Позитивні емоції й відчуття гордості за належність українській спільноті викликав мистецький  дарунок  гостям «З Україною в  серці».

Школою «завтрашнього дня» назвали учасники семінару Конотопську санаторну загальноосвітню школу-інтернат, ознайомившись зі створеними умовами для життя, навчання та творчого розвитку дітей.

Зміст фандрайзенгових  підходів  до створення  освітнього  середовища закладів нового типу та суть педагогічних стратегій розвитку творчого потенціалу учнів в освітньому середовищі закладів нового типу розкрили методисти з управлінської діяльності Сумського ОІППО Перлик В.В. і Барсук Н.О.

Підсумовуючи роботу семінару начальник відділу освіти Беспала О.В. та завідувач міського методичного кабінету Рибаченко В.О. упевнено підтвердили, освіта Конотопа працює в умовах постійного й планомірного розвитку, мета якого – забезпечення якісної освіти для дітей і молоді міста.91