Ні, магазин не зобов’язаний обмінювати телефон споживача на інший, оскільки право на повернення придбаного товару на протязі 14 днів стосується виключно придбаних речей належної якості, а телефон містить недолік (не працює).
У даному випадку потрібно застосовувати правила, що стосуються придбання товару неналежної якості. Так, в разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного строку, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, споживач має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Нагадуємо, що термін виконання гарантійного ремонту, згідно чинного законодавства, становить 14 днів або за згодою сторін інший строк.
На час виконання гарантійного ремонту на письмову вимогу споживача йому видається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі, для тимчасового користування.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.