pНазвавшись співробітниками відомої фінансової установи невідомі зловмисники, під приводом надання банківських послуг, намагалися ошукати чотирьох мешканців міста та району. Проте, в трьох випадках «старання» шахраїв виявилися марними, адже видурити гроші у громадян їм так і не вдалося.
До чергової частини Конотопського відділу поліції звернувся 65-річний мешканець Конотопа, який повідомив, що мало не став жертвою шахраїв. За словами чоловіка, вдень на стільниковий телефон надійшло смс-повідомлення про те, що його банківська картка заблокована та для її розблокування необхідно зателефонувати на відповідний номер телефону. Розсудливий пенсіонер одразу здогадався, що це шахрайська пастка та видалив повідомлення, адже банківської картки даної фінансової установи він ніколи не мав.
А от 36-річна конотопчанка повірила сумнівному смс-повідомленню та зателефонувала на зазначений номер мобільного. Результатом розмови з так званим «співробітником служби безпеки банку» стала втрата грошових коштів у сумі дві тисячі гривень. За вказаним фактом у поліції відразу розпочали кримінальне провадження за ч.1 ст.190 Кримінального кодексу України (шахрайство) та проводять перевірку.
Залишили шахраїв «з носом» і 65-річний мешканець району та 42-річний житель Конотопа. Їм також зателефонували невідомі особи, та, назвавшись працівниками банку, під приводом уточнення особистих даних клієнтів, намагалися дізнатися секретні коди їх кредитних карт. Але «заробити» на довірливих громадянах їм так і не вдалося. Здогадавшись про наміри співрозмовників, останні негайно перервали зв’язок і повідомили про спробу шахрайства до поліції.
Працівники поліції в черговий раз звертаються до громадян з проханням бути пильними та обережними під час телефонних розмов з незнайомими особами, які представляються співробітниками фінансових установ. Пам’ятайте, банківські працівники ніколи не вирішують службових питань у телефонному режимі. В разі ж отримання сумнівного смс-повідомлення, де йде мова про вашу банківську картку, рахунок чи секретний код – негайно зверніться за консультацією до найближчої установи банку.