22.02.2017 відбулася чергова телефонна  «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів. Цього разу мешканці міста запитували чи можна повернути товар продавцеві, якщо він тільки 3 дні як придбаний?

Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів» споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням  за виключенням товарів, які обміну (поверненню) не підлягають.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший  строк не оголошений продавцем.

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром
Але, якщо  придбаний товар виявився неналежної якості, споживач може пред’являти свої вимоги протягом гарантійного строку, тобто не обмежуючись 14 днями (ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).
Спочатку  варто пред’явити вимоги усно, надавши  розрахунковий документ, що підтверджує факт придбання товару – чек. У випадку відмови – слід написати письмову заяву до суб’єкта господарювання продавця, виконавця, виробника. Заяву варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників, особа, яка приймає заяву,  повинна поставити відмітку (штамп) про отримання, що слугуватиме доказом звернення споживача.

За детальнішою інформацією звертайтесь до відділу контролю міської ради (пр.Миру,8, кім.408, 4-й поверх) та за телефоном 2 30 26.lll