cccВ ході телефонної «гарячої лінії», яка відбулася 15.03.2017 у відділі контролю міської ради споживач звернувся з питанням, що робити у випадку, якщо телефон було здано на виконання ремонту в одну із майстерень міста, а згодом майстерню обікрали? Разом з іншими речами пропав і телефон споживача, про що споживача було повідомлено власником майстерні.

Законом України «Про захист прав споживачів», стаття 10, передбачено:

Виконавець зобов’язаний протягом місяця відшкодувати збитки, що виникли у зв’язку з втратою, псуванням чи пошкодженням речі, прийнятої ним від споживача для виконання робіт (надання послуг).

Для цього споживачеві слід звернутися до виконавця послуги  письмово з вимогою відшкодування завданих збитків. Заяву необхідно писати у двох примірниках На одному із примірників, особа, яка приймає заяву,  повинна поставити відмітку (штамп) про отримання, що слугуватиме доказом звернення споживача.

За детальнішою інформацією звертайтесь до відділу контролю міської ради (пр.Миру,8, кім.408, 4-й поверх) та за телефоном 2 30 26.