Стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів» називається: Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості.
Отже, відповідно до положень вказаної статті передбачено:
У разі виявлення недоліків протягом встановленого гарантійного строку, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, споживач має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару.
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов’язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.
Нагадуємо, що термін виконання гарантійного ремонту, згідно чинного законодавства, становить 14 днів або за згодою сторін інший строк.
На час виконання гарантійного ремонту на письмову вимогу споживача йому видається (з доставкою) товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі, для тимчасового користування, якщо даний товар відноситься до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд.
За кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті.
Якщо, придбаний товар, виявився неякісним, спочатку варто пред’явити продавцю вимоги усно, надавши розрахунковий документ, що підтверджує факт придбання товару – чек. У випадку відмови – слід написати письмову заяву до суб’єкта господарювання – продавця, виконавця, виробника. Заяву варто друкувати в двох примірниках та подавати нарочно. На одному із примірників, особа, яка приймає заяву, повинна поставити відмітку (штамп) про отримання, що слугуватиме доказом звернення споживача.
За детальнішою інформацією звертайтесь до відділу контролю міської ради (пр.Миру,8, кім.408, 4-й поверх) та за телефоном 2 30 26.
Коли придбаний товар, виявився неякісним?
15.06.2017
Категорія: