«Без стояння в чергах, хабарів і бюрократії можна своєчасно отримати необхідний документ, – говорить Ірина Свистун. – Створення он-лайн-сервісів – це перш за все ініціатива, спрямована на те, що забезпечити громадян сучасними та зручними послугами, які вони зможуть отримати в мережі Інтернет».
Подати заяву на отримання повторних документів тепер можна у режимі он-лайн у будь-який зручний час, навіть о 4 ранку. Жодному графіку слідувати не потрібно. В Сумській області за перше півріччя такими послугами громадяни скористалися близько тисячі разів.
Також з моменту запровадження «Он-лайн будинку юстиції» лише з питань, що належать до компетенції відділів державної реєстрації актів цивільного стану, через Веб-портал надійшло по Сумській області – понад 1,5 тис. заяв. В Україні – понад 6,6 тис.заяв.
За підсумками І півріччя Сумська область є одним із лідерів у наданні послуг через веб-портал «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану», займаючи у загальнодержавному рейтингу 2 позицію.