zachustПротягом І кварталу 2018 року з усними скаргами та за консультаціями безпосередньо до  відділу контролю міської ради звернулися 92 споживачі.

В ході розгляду усних звернень:

– 45 споживачів отримали вичерпні консультації згідно норм чинного законодавства  щодо їх прав як споживачів при  придбанні товарів та замовленні послуг;

– 9 споживачам суб’єктами господарюання повернуто кошти за придбані неякісні товари та надані неякісні послуги на суму  25,8 тис.грн.;

– 8 споживачам  здійснено  обмін неякісного товару на новий якісний на суму  11,7 тис.грн.;

– 12 споживачам, зауваження, недоліки, які виникли у придбаному товарі чи наданій послузі усунуті за рахунок продавця;

– 7 споживачам виконано гарантійний ремонт придбаних товарів;

– 13 споживачам надана практична допомога у написанні заяв, претензій до суб’єктів господарювання про усунення недоліків, виконання ремонтів, видачі товарів із обмінного фонду, обміну товарів, тощо;

– 4 звернення перебувають на розгляді,

8 письмових звернень споживачів надійшло через громадську приймальну,  5 – в яких дійсно порушені права споживачів вирішені на їх користь  (71,4%), одне звернення перебуває на розгляді, на інші надані відповідні роз’яснення.

Із загальної кількості опрацьованих звернень, більшість їх стосується – придбання товарів неналежної якості (мобільні телефони, смартфони, планшети, побутова техніка, взуття, одяг, продовольчі товари та ін.).

Крім цього мешканці скаржились на:

–           надання суб’єктами господарювання неякісних послуг (монтаж газового обладнання, ремонт побутової техніки, заміна газових лічильників);

–            порушення термінів виконання гарантійних ремонтів;

–           відмова у видачі товарів із обмінного фонду.

На виконання плану заходів з реалізації Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період до 2020 року, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 27.12.2017 №983-р у відділі  створена та діє телефонна «гаряча лінія» з питань захисту прав споживачів 2 30 26.