Багато хто з нас цікавиться питаннями: «Чи сплачує за мене роботодавець внески до Пенсійного фонду?», «Чи вірно відображаються мої індивідуальні дані та обліковується моя заробітна плата в Пенсійному фонді?», «Який страховий стаж я напрацював?»,

Отримати відповіді на ці та інші супутні питання можливо на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України та, більше того – за його допомогою здійснювати постійний контроль за цими даними, які виходячи з положень чинного законодавства мають визначальний вилив на набуття права на отримання страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального та пенсійного страхування.

Веб -портал електронних послуг Пенсійного фонду України дозволяє зручно і оперативно взаємодіяти з органами Пенсійного фонду, дистанційно отримувати послуги, які донедавна потребували особистого звернення до Фонду.

Принциповою відмінністю зазначеного ресурсу від інших форм комунікації Фонду з громадянами, є надання електронних послуг виключно індивідуально з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

При цьому, стати користувачем веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України можна лише після проходження відповідної реєстрації, процедура якої максимально спрощена. Так, за наявності електронного цифрового підпису (ключ ЕЦП) особа має можливість самостійної миттєвої он-лайн реєстрації. Альтернативним варіантом є реєстрація фахівцем Фонду, що потребує разового звернення особи (за пред’явлення паспорта та ідентифікаційного номера) до територіального управління Пенсійного фонду України незалежно від місця реєстрації особи. Зареєструватись на веб-порталі можуть також і юридичні особи.

Таким чином, сучасні інформаційні технології та новаційний підхід Фонду до їх застосування дали можливість дистанційного та водночас якісного та комфортного отримання послуг та корисної інформації. Тож пропонуємо переконатись в цьому особисто ставши користувачем веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України.