Триває реєстрація осіб, які виявили бажання взяти участь у зовнішньому незалежному оцінюванні  2011, що розпочалася 1 січня 2011 року. Реєстрація триватиме до 28 лютого 2011 року. На даний період зареєстровано 200 абітурієнтів.

У 2011 році зовнішнє незалежне оцінювання проводитиметься з 12 предметів (українська мова та література, математика, історія України, фізика, російська мова, біологія, хімія, географія, іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська)).Загальна кількість предметів, вибраних для складання тестів, не повинна перевищувати п’яти. Абітурієнтам буде надано можливість скласти тест лише з однієї іноземної мови. Зареєструватися абітурієнти можуть самостійно через мережу Internet або на пункті реєстрації, який працює на базі КІСумДУ за адресою: м.Конотоп, проспект Миру 26, кімната 106.

         Пункт реєстрації  працює з 04.01.2011 року до 28.02.2011 року.

Режим роботи:

       понеділок – п’ятниця з 9:00 до 18:00

       субота з 9:00 до 14:00

Для того, щоб зареєструватись, абітурієнт повинен надати такі документи:

  • копію паспорта або свідоцтва про народження (для осіб, які народилися після 1 вересня 1994 року та не отримали паспорт);
  • копію документа про повну загальну середню освіту. Якщо абітурієнт такого документа ще не має, але здобуває повну загальну середню освіту в 2011 році, то необхідно надати довідку з навчального закладу за формою, розробленою Українським центром оцінювання якості освіти;
  • дві фотокартки розміром 3х4 см.

Після того, як абітурієнт зареєструвався, необхідно копії документів надіслати поштовим зв’язком не пізніше 28 лютого 20111 року на адресу Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти. Радимо надсилати їх цінним листом з описом вкладення. Підтвердженням факту реєстрації для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні є Сертифікат, який буде надіслано ХРЦОЯО рекомендованим листом. Якщо протягом трьох тижнів із моменту відправлення реєстраційних документів абітурієнт не отримав підтвердження про реєстрацію або лист з відмовою в реєстрації, він повинен звернутися до пункту реєстрації. Якщо виникла потреба змінити перелік предметів, із яких необхідно складати тести, внести зміни до персональних даних, потрібно пройти реєстрацію повторно, надіславши до регіонального центру реєстраційні документи та раніше отриманий Сертифікат. Зміни до реєстраційних даних можна вносити лише до 20 березня (дата подання визначається за поштовим штемпелем).