Відділ з питань державної реєстрації

Посадові інструкції

Положення про відділ міської ради з питань державної реєстрації

План на ІІ півріччя 2019-відділ з питань державної реєстрації

План роботи відділу з питань державної реєстрації на червень

 

Адреса: 41615 Сумська обл., м. Конотоп, пр. Миру, 8, каб.126-127 (1-й поверх)

електронна адреса vdr_konotop@ukr.net

тел. 2-32-20

 

 

 

Посада

 

 

ПІБ

 

Начальник відділу

 

 

Лисенко Катерина Миколаївна

 

Державний реєстратор

 

 

Гужва Оксана Олександрівна

 

Державний реєстратор

 

 

Примак Ян Петрович

 

Державний реєстратор

 

 

Мадорний Олег Адамович

 

Державний реєстратор

 

 

Цап Юрій Олексійович

 

Розклад роботи відділу міської ради з питань державної реєстрації:

понеділок-четвер   з 8.00 до 17.15

п’ятниця                 з 8.00  до 16.00

обідня перерва       з 12.00 до 13.00

 

Графік прийому громадян начальником відділу:

Понеділок – четвер з 08.00 до 17.15

П’ятниця з 08.00 до 12.00

З 12.00 до 13.00 обідня перерва

Субота, неділя – вихідні дні

 

Прийом документів для державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців:

понеділок-четвер   з 08:00 до 15:00

п’ятниця                 з 08:00 до 14:00

Прийом документів для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень здійснюється в Центрі надання адміністративних послуг (каб. 105, 107):

понеділок, середа, п’ятниця, субота  з 08:00 до 15:00

вівторок, четвер                                  з 08:00 до 19:00

Основні напрями діяльності

відділу міської ради з питань державної реєстрації:

  1. Прийняття/отримання документів для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, та документів для державної реєстрації юридичних осіб, громадських формувань, що не мають статусу юридичної особи, та фізичних осіб – підприємців (далі – державна реєстрація) відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»;
  2. Перевірка документів на наявність підстав для зупинення розгляду заяви, зупинення державної реєстрації, відмови у проведенні державної реєстрації  та прийняття відповідних рішень;
  3. Проведення реєстраційної дії за відсутності підстав для зупинення розгляду документів та відмови у державній реєстрації ;
  4. Видача документів (витяг, виписка) за результатом розгляду заяви;
  5. Ведення Єдиного державного реєстру та Державного реєстру речових прав;
  6. Формування та зберігання реєстраційних справ;
  7. Надання інформації з Єдиного державного реєстру та Державного реєстру речових прав у випадках, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань»
  8. Здійснення інших повноважень, передбачених Законом України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань».