Про підсумки роботи зі зверненнями громадян виступила завідувач загального відділу міської ради Іноземцева Т.Г., яка зазначила, що в минулому році до виконавчого комітету міської ради надійшло 1746 звернень, в яких було порушено 2163 питання. Найбільше звернень до міської ради надійшло з питань комунального і дорожнього господарства – 46,2%, земельні питання – 7,9%, питання будівництва і торгівлі – 7,5%, питання соціального захисту – 6,7%. Позитивно вирішено – 1077 (49,8%), роз’яснено – 1051 (48,6%), взято на контроль виконання – 35 (1,6%). Про роботу зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради свідчить такий показник, як кількість звернень на 10 тис. мешканців міста. За цими даними в Конотопі на 10 тис. населення припадає 18,2 звернень громадян, що є найнижчим показником по Сумській області. Середньо обласний показник становить 30,2.
Підсумовуючи виступ завідувача загального відділу міської ради міський голова зазначив, що потрібно проводити більш активну роз’яснювальну роботу в ЗМІ та на місцях. А для того, щоб не було повторних звернень від мешканців міста, інформація повинна бути вичерпною і доступною для заявника.
Після обговорення основного питання члени виконкому розглянули та погодили запропоновані структурними підрозділами міської ради проекти рішень.