У компетенції місцевих органів виконавчої влади знаходяться основні напрямки життєдіяльності міста. Пріоритетним завданням виконавчого комітету є забезпечення надання якісних послуг мешканцям свого населеного пункту. Кожен мешканець має конституційне право на звернення з питання, яке його турбує, та отримати відповідне реагування з боку місцевої влади.

Протягом січня-березня 2011 року до виконавчого комітету міської ради надійшло 702 усних та письмових звернень громадян. Слід відмітити, що із загальної кількості звернень: 324 мешканці звернулося на особистий прийом до керівництва міста. Для порівняння: протягом звітного періоду минулого року на особистих прийомах керівництвом міськвиконкому було прийнято 80 осіб.

З метою вирішення нагальних проблем мешканців міста в приміщенні виконавчого комітету проведено 60 прийомів та 10 виїзних прийомів за місцем проживання та трудової діяльності громадян.

Протягом 1 кварталу 2011 року міський голова Василь Дзед під час виїзних прийомів зустрівся з працівниками Конотопської ЦРЛ, ПТ КІСумДУ та ТОВ «Мотордеталь-Конотоп», де було прийнято 28 осіб з особистих питань.

Також, згідно графіку, виїзні прийоми були проведені секретарем міської ради, керуючим справами виконкому та заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради в ДПТНЗ «Конотопський професійний ліцей», ЗОШ №13, лінійній СЕС, КП «Конотопське трамвайне управління», КП «МБТІ», ТОВ ЖЕД «Сім вітрів» та Конотопській МДПІ. Загалом було прийнято 41 особу.

 Найбільше звернень (45%) до міської ради надійшло з питань житлово-комунального господарства. Зокрема мешканців турбували питання теплозабезпечення, надання дозволу на встановлення індивідуального опалення, вартості житлово-комунальних послуг, питання утримання та ремонту будинку та прибудинкових територій, а також питання поліпшення житлових умов. Значну частку звернень громадян (11%) склали питання аграрної політики та земельних відносин (надання земельних ділянки для будівництва та обслуговування житлових будинків і гаражів), 7% звернень громадян склали звернення з питань соціального захисту населення (призначення та перерахунок субсидії, перерахунок пенсії та виплата заробітної плати). Решта звернень були різноманітного характеру, серед яких були порушені питання цінової політики, роботи міського транспорту. Більшість звернень були розглянуті та вирішені протягом 15 днів.    

Для більш ефективної роботи зі зверненнями громадян працівниками міської ради щоденно надаються консультації щодо можливих шляхів вирішення, порушених громадянами питань, та роз’яснення щодо порядку розгляду їх звернень.

Інформацію стосовно прийому керівництва міської ради або написання заяви, скарги, пропозиції можна отримати за тел.2 51 36 або безпосередньо в громадській приймальні (пр.Миру,8, кімн.№116), а також на офіційному веб-сайті міської ради (rada.konotop.org) в розділі «Звернення громадян».