18 травня в приміщенні міської ради під керівництвом заступника міського голови Кошевецької В.П. та за участі начальника управління економіки міської ради Гапєєвої Л.А., завідувача сектору торгівлі та побутового обслуговування населення  відділу розвитку підприємництва та інвестиційної політики  управління економіки міської ради Журавель Н.М., головного спеціаліста відділу контролю міської ради з питань захисту прав споживачів Гладун Н.П., завідувача відділу гігієни харчування рай СЕС Салій К.І., головного ветеринарного лікаря міста Раденького М.С. відбулася нарада робочої комісії з питання підготовки ринків міста до роботи у весняно – літній період в 2011 році. В ході наради обговорювалися питання про дотримання правил торгівлі на ринках та торгівлі у невстановлених для цього місцях.

         Обговорюючи питання порядку денного, заступник міського голови Кошевецька В.П., повідомила, що необхідно активізувати роботу контролюючих служб міста  на ринках, а особливо звернути увагу службам, в першу чергу, на санітарний стан ринків та прилеглих до них територій. Як зазначила Валентина Павлівна, основним невирішеним залишається питання стихійної торгівлі на приринкових територіях.

З даного питання також виступила завідувач сектору торгівлі та побутового обслуговування населення  відділу розвитку підприємництва та інвестиційної політики  управління економіки міської ради Наталія Журавель, яка окреслила основні проблемні питання в роботі ринків за результатами останніх перевірок.

          Як підсумок наради заступником міського голови було дано доручення контролюючим службам взяти на контроль всі проблемні питання, які були визначені в інформації Журавель Н.М. і активізувати проведення рейдів по ліквідації стихійної торгівлі в місті.

 

Цього ж дня:

 

Заступник міського голови Наталія Губенко в приміщенні міської ради провела прийом мешканців міста з особистих питань. В ході прийому було розглянуто 4 звернення: встановлення індивідуального опалення; зменшення розміру земельної ділянки; надання допомоги в проведенні водопроводу.

Заступником міського голови з деяких питань було надано роз’яснення під час особистого прийому, а по інших зверненнях дано доручення виконавцям вирішити  питання згідно чинного законодавства.

 

В приміщенні міської ради відбулося засідання адміністративної комісії. Під час засідання розглянуто 15 справ: 9 – доведення неповнолітнього до стану сп’яніння, 2 – порушення правил торгівлі на ринках міста, 1 – порушення правил торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами, 2 – порушення правил благоустрою, 1 – несвоєчасна реєстрація народження дитини. За результатами розгляду порушників було притягнуто до адміністративної відповідальності згідно чинного законодавства і накладено штрафи в загальній сумі 2159 грн..