На шостій сесії Сумської обласної ради голова облдержадміністрації Юрій ЧМИРЬ прозвітував про виконання Програми економічного та соціального розвитку області, обласного бюджету і делегованих повноважень.
«Можу з упевненістю сказати, що авторитет Сумщини зростає. Нас знають далеко за межами області і країни. У 2010 році нами було визначено основні напрямки розвитку регіону: підтримка бюджетоутворюючих підприємств, залучення інвестицій, розвиток агропромислового комплексу, соціальної сфери, медицини, спорту та підтримка молоді», – наголосив очільник області.
На виконання завдань Програми Президента «Україна для людей» та з метою підвищення конкурентоспроможності Сумської області розроблено Стратегію розвитку Сумської області на період до 2015 року «Нова Сумщина – 2015». Документ розроблявся з використанням методу зняття обмежень, який полягає у визначенні та знятті факторів, що стримують розвиток регіону, шляхом підвищення ефективності державного управління.
Найбільшими досягненнями голова облдержадміністрації Юрій Чмирь назвав стабілізацію роботи промислових підприємств області, погашення заборгованості з заробітної плати, збільшення надходжень до бюджету, відновлення виробничої діяльності підприємств цукрової галузі, модернізацію та впровадження новітніх технологій приймання і зберігання зерна, початок будівництва елеватора, завершення добудови І черги сучасного психоневрологічного диспансеру, відкриття обласного діагностичного центру у містіШостка, відродження футбольної команди ПФК «Суми», проведення різноманітних змагань з 27 видів спорту.
«Нині залучення інвестицій в область – пріоритетний напрямок роботи влади. У 2010 ріці Сумщина посіла перше місце за темпами зростання загального обсягу інвестицій. Започаткування роботи «єдиного інвестиційного вікна» сприяло реалізації проектів з розширення виробництва на ТОВ «ГУАЛА КЛОЖЕРС Україна», ТОВ «Керамейя» та ЗАТ «Крафт Фудз Україна». І на цьому ми не збираємось зупинятися. Все тільки починається», – підкреслив Юрій Чмирь.
Інформація з офіційного сайту Сумської обласної державної адміністрації