Звіт про результати проведення зовнішньої оцінки якості соціальних послуг, які надаються відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування Конотопської міської ради
На виконання наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 №904 «Про затвердження методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг» управлінням соціального захисту населення Конотопської міської ради проведено зовнішню оцінку якості соціальної послуги «догляд вдома», яка надається відділенням соціальної допомоги вдома територіального центру соціального обслуговування Конотопської міської ради, за 2020 рік.
Зовнішня оцінка якості соціальної послуги проводилась комісією, утвореною наказом начальника управлення від 30.11.2015 №27-ОД «Про створення комісії по проведенню моніторингу та зовнішнього оцінювання якості соціальних послуг, що надаються територіальним центром соціального обслуговування та центром комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю».
З метою організації надання якісних соціальних послуг громадянам похилого віку та особам з інвалідністю в територіальному центрі працюють відділення: соціальної допомоги вдома, організації надання адресної натуральної та грошової допомоги; інші підрозділи: служба «соціального таксі», центр дозвілля та відпочинку громадян похилого віку, осіб з інвалідністю.
Найбільша увага в територіальному центрі приділяється розвитку відділення соціальної допомоги вдома, основним завданням якого є обслуговування людей похилого віку та осіб з інвалідністю в домашніх умовах, відповідно до вимог Державного стандарту догляду вдома. На 01.01.2021 в відділенні соціальної допомоги вдома обслуговувалось 441 особа, протягом року отримували послугу 532 особи.
При проведенні зовнішньої оцінки використовувались методи оцінки згідно з додатками показників якості соціальних послуг до Державних стандартів соціальних послуг по кількісним та якісним показникам. З метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуг було проведено опитування, проводились співбесіди. Зовнішня оцінка якості надання соціальної послуги «догляд вдома» проводилась за критеріями: кількість скарг та подяк, чисельність отримувачів соціальних послуг у яких відбулося покращення емоційного, психологічного стану, відповідність показників якості, отриманих у ході контролю, адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до гідності отримувача соціальної послуги, дотримання конфіденційності, професійність.
Комісією встановлено, що соціальні послуги надаються вчасно, в повному обсязі та професійно, за всіма критеріями оцінки якості надання соціальних послуг, які пройшли зовнішній моніторинг, відповідають оцінці «добре».